http://lavivatravel.cz/
České dráhy mají novou aplikaci. Doporučí výlet a nabídne
Spojení a jízdenka
Images of České dráhy Kampaň
České dráhy (ČD) od začátku října komunikují kampaní, s níž chtějí přilákat nové zákazníky. „V poslední době neustále přibývá lidí, kteří si uvědomují výhody cestování vlakem. My tyto výhody chceme představit novým cestujícím, kteří zatím vlakovou dopravu příliš nevyužívají.
České dráhy chystají obří reklamní kampaň. Chtějí
české dráhy kampaň
Tiskové zprávy České dráhy zahájily kampaň o bezpečném cestování na železnici. 10.8.2007 - 18:43,,Děti, pozor na kolejích" Plakáty s dětmi v podobě andělíčků a nápisem ,,Děti, pozor na kolejích", tak chtějí České dráhy upozornit především rodiče na nebezpečí, která hrozí jejich dětem, pokud nedodržují pravidla bezpečného chování na železnici.
České dráhy - Reklamy na TVspoty.cz
Kolik bude kampaň stát, zatím České dráhy úzkostlivě tají. A to právě z obav před konkurencí, se kterou mají napjaté vztahy také kvůli soudnímu sporu o stovky milionů. Obě soukromé firmy požadují odškodné za to, že jim dráhy údajně překazily byznysplán cenami pod reálnými náklady.
České dráhy spustily aplikaci pro výlety vlakem
České dráhy, a.s., se sídlem Praha 1, Nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15, IČ 70994226, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039 Nahoru Přejít na jiný web ČD » Skupina České dráhy, a.s. Osobní doprava ČD Nákladní doprava ČD Cargo Regionální stránky ČD Elfíkův web
Tajná kampaň ČD. Minutový klip má Jančurovi přebrat
české dráhy kampaň
České dráhy vykazují nárůst počtu přepravovaných osob i nárůst nákladní dopravy za uplynulých osm měsíců. Nová reklamní kampaň má přilákat další uživatele.Více než 118,1 milionu cestujících přepravily České dráhy od začátku roku.
Železničář | České dráhy se zapojily do projektu #
České dráhy a jejich vlaky jsou každodenní součástí života statisíců lidí – dojíždějí do práce, na byznys schůzky, za rodinou, na společné výlety. Zároveň se každý z vlaků v nabídce ČD hodí pro jinou příležitost,“ vysvětluje ideu Filip.
kampaň – Zdopravy.cz
české dráhy kampaň
Kolik bude kampaň stát, zatím České dráhy úzkostlivě tají. A to právě z obav před konkurencí, se kterou mají napjaté vztahy také kvůli soudnímu sporu o stovky milionů. Obě soukromé firmy požadují odškodné za to, že jim dráhy údajně překazily byznysplán cenami pod reálnými náklady.
České dráhy, a. s. | Online projekt Českých drah Vlak’n
české dráhy kampaň
České dráhy jsou totiž taková Česká pošta tuzemské dopravy, vždy bude existovat něco, na co si veřejnost může stěžovat. Společnost by na sebe neměla za každou cenu vztahovat pozornost infantilně vypadající reklamou, která se schovává za to, že radí lidem s cestováním, a raději se soustředit na zkvalitňování
České dráhy, a. s. | České dráhy zahájily kampaň o
Submit the filled-in request form within six months following the first day of the travel document’s term of validity at a ČD ticket counter or send it directly to the following address: České dráhy, a.s. – Claims Processing Facility (OPT), Department of Portioning, Clearing and Reconciliation of Relationships in Passenger Transport
České dráhy, a. s. | Základní kontakty
české dráhy kampaň
Glosa: Proč České dráhy prodávají místenky do neexistujících vozů? Asi samy nevědí V Praze přibudou vyhrazené pruhy pro autobusy, ještě letos na čtyřech místech
Passenger compensation | České dráhy
české dráhy kampaň
Speciální webovou stránku a turistickou aplikaci pro mobilní telefony spustily v polovině měsíce dubna České dráhy. Jmenuje se Vlakem na výlet a jejím hlavním cílem je usnadnění vyhledávání výletních cílů, které jsou zařazeny do různých kategorií.

české dráhy kampaň

vklad hotovosti na účet poštovní spořitelna

rudá volavka ulož to

eroticke povidky u gynekologa

bratislava počasí

lidl letak od 01.12

black panther uloz

pocasí praha 9

karaoke preklad

affection překlad

karta kolo štěstí


Connect with us