Česká pojišťovna. V roce 2008 je založen Generali PPF Holding a Česká pojišťovna se společně s Generali stává součástí pojišťovací skupiny, která působí v řadě zemí střední a východní Evropy. Česká pojišťovna začala působit na našem území již v roce 1827.
Česká pojišťovna Kontakty Klientský servis + 420 241 114 114. Jsme vám k dispozici nonstop. Vytíženost klientské linky a další užitečné informace najdete na stránce o klientském servisu. Chcete se rychle dostat přes našeho hlasového průvodce?
Na stránce www.klientskyportal.cz vyplňte přihlašovací údaje - vaše rodné číslo a heslo které jste obdrželi.. Při prvním přihlášení, nebo při žádosti o nové heslo, budete vyzváni ke změně hesla. V rámci prvního přihlášení je potřeba ke smlouvě doplnit, nebo aktualizovat, údaje pro elektronickou komunikaci (e-mail, popřípadě mobilní telefon).
Telefonní spojení na nonstop linku vám pomůže i s blokací karty a vším potřebným. Pokud jste v zahraničí, tak i pro vás máme speciální zahraniční linku.
Česká pojišťovna nabízí své letité zkušenosti a pojištění do každé situace - pojištění vozu, odpovědnosti, úrazové pojištění, pojištění zvířat, cestovní pojistky a další.
Váš požadavek bude vyřízen nejpozději do třech pracovních dnů.. Data jsou zpracována podle vnitřních pravidel provozovatele portálu. V případě neplaceného zápisu firmy určují jeho konečnou podobu administrátoři katalogu a vyhrazují si právo upravit jeho znění.
Česká pojišťovna nabízí své letité zkušenosti a pojištění do každé situace - pojištění vozu, odpovědnosti, úrazové pojištění, pojištění zvířat, cestovní pojistky a další.
Proč Česká pojišťovna. O naše zaměstnance i spolupracovníky se staráme opravdu dobře. Kromě podpory profesního i osobního růstu, příjemného pracovního prostředí a neformální atmosféry, nabízíme našim zaměstnancům vzdělávání a benefity ušité na míru dle vlastních preferencí a potřeb.
Stiskem tlačítka „Odeslat“ souhlasím se zpracováním svého e‑mailu za účelem zasílání novinek. Více informací o rozsahu a způsobu zpracování osobního údaje (e‑mailu) za tímto účelem naleznete zde.
Vítejte v Klientském portále, kde můžete kdykoliv: sledovat svoje platby a provádět změny ve smlouvě, stahovat důležité dokumenty (zejména výpisy z účtu a daňové potvrzení),
Děkujeme, to máme radost. Je i tak něco, co bychom mohli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak? Co vám tam chybí?
Klientská zóna Už opravdu není nutné kvůli informacím o pojistných smlouvách pokaždé chodit nebo volat do pojišťovny. Když si založíte Klientskou zónu, můžete mít aktuální přehled o svých smlouvách 24 hodin denně, kdy se vám to hodí a odkudkoliv.
ČMSS - Najděte se ve vlastním. Informace zde obsažené nejsou nabídkou (návrhem na uzavření smlouvy) ani veřejným příslibem ČMSS.
Česká pojišťovna. Přihlásit do klientské zóny. Mal Klientská zóna; Změny ve smlouvě
LaViva travel