V Praze zvažuje nejvíc lidí volbu Pirátů a ODS. V Ostravě
česká televize volební potenciál
Česká televize představí před nadcházejícími volbami do zastupitelstev krajů 107 zástupců jednotlivých krajských kandidátek. Ve třinácti samostatných debatách se s nimi zaměří na specifické problémy daných regionů. Sérii krajských diskusí završí v předvečer voleb superdebata.
Téma Volby 2017 — ČT24 — Česká televize
česká televize volební potenciál
Sledujte ČT on-line. Zpravodajství, publicistika, sport, počasí, pořady od A do Z. Programy ČT1, ČT2, ČT24, ČT sport a videoarchiv iVysílání. Česká
Images of Česká televize volební potenciál
Největší potenciál oslovit voliče v říjnových volbách má podle průzkumu, který pro Českou televizi zpracovaly agentury Median a Kantar TNS, hnutí ANO. Průzkum volebního potenciálu proběhl v posledních dvou týdnech, o volbě ANO tehdy uvažovalo 35 procent oslovených lidí. Druhá byla se sedmnácti procenty ČSSD, třetí ODS.
Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize
česká televize volební potenciál
Česká televize by z pozice veřejnoprávního média měla dbát na co možná nejvyšší objektivnost a neutrálnost. Obzvláště v posledních letech se tak snaží prezentovat jasný klíč , podle něhož vybírá toho, kdo se zúčastní debaty a kdo ne. Navíc pro malé politické subjekty zřídila pořad politické spektrum, kde
VOLEBNÍ SERVIS České televize
česká televize volební potenciál
Výzkumy v předvolebním vysílání České televize Česká televize si jako jediné médium v České republice nechává zpracovávat nezávislé předvolební průzkumy, které slouží jako podklad k vysílání předvolebních debat, a jsou tak součástí veřejnoprávní služby, kterou Česká televize …
VOLBY DO POSLANECKÉ SNĚMOVNY - Česká televize
Není tedy pravda, že by snad Česká televize volební potenciál vydávala za cokoliv jiného, než čím ve skutečnosti je a snažila se jakýmkoliv způsobem voliče manipulovat, či a priori poškozovat některé politické subjekty. Tomu, že některá (především internetová) média prezentovala volební potenciál jinak, než měla
Volební potenciál — Události — iVysílání — Česká televize
česká televize volební potenciál
Už téměř za měsíc se bude rozhodovat o tom, kdo nově obsadí křesla v Poslanecké sněmovně. Podle aktuálního průzkumu agentur Median a TNS Kantar, který si nechala zpracovat Česká televize, máme šanci získat 13 % hlasů. Díky tomu dostaneme prostor v …
Reakce na článek - "Posunování pravdy aneb o volebním
česká televize volební potenciál
Česká televize vedle svých vlastních pořadů zařadila do vysílání programů ČT1, ČT2 a ČT24 (v souladu se zákonem č. 247/1995 Sb., o volbách do Parlamentu České republiky) předvolební spoty kandidujících politických stran, politických hnutí a koalic.
Jaké politické strany uvidíme v předvolebních debatách ČT
Zadavatel výzkumu ČESKÁ TELEVIZE Realizátor výzkumu MEDIAN, s r.o. a STEM/MARK a.s. Výsledky výzkumu je třeba vztahovat k termínu sběru dat a chápat je jako aktuální volební potenciál (nikoli volební model). Nejedná se tedy v žádném případě o prognózu výsledku voleb.
VOLBY DO POSLANECKÉ SNĚMOVNY - Česká televize
Nejvyšší volební potenciál pro říjnové komunální volby mají v Praze Piráti a ODS. V Brně uvažuje nejvíc lidí o volbě hnutí ANO, Koalice ODS a Svobodných a Pirátů. V Ostravě pak má nejvyšší volební potenciál hnutí ANO. Ukazují to výsledky výzkumu, který si Česká televize nechala zpracovat společnostmi Kantar TNS a Median.
Tajemství volebního potenciálu České televize odhaleno
Průzkum pro ČT: Exkluzivní průzkum pro ČT byl přesný, určil strany postupující do sněmovny. Praha – Poslední týden před volbami si Česká televize nechala udělat pro své vnitřní potřeby poslední, šestou vlnu exkluzivního průzkumu společnosti TNS Aisa, jehož výstupem je volební model.
Podle České televize máme potenciál 13 % - Starostové a
Největší potenciál oslovit voliče v říjnových volbách má podle průzkumu, který pro Českou televizi zpracovaly agentury Median a Kantar TNS, hnutí ANO. Jeho volbu zvažuje 32,5 procenta oslovených lidí, v září to bylo 35 procent. Na druhém místě zůstává ČSSD a na třetím ODS. Mírně naopak oslabil potenciál KSČM a TOP 09, které přeskočili Piráti a SPD.
Největší volební potenciál mají v krajích ANO a ČSSD
Česká televize si dává záležet, aby zdůraznila, že do svých předvolebních diskusí nezve zástupce stran podle toho, jak mohou dopadnout předčasné volby. Spolu s vyvolenými agenturami zvolila jako klíč kouřovou clonu v podobě volebního potenciálu.
LaViva travel